Elazığlı Sporculardan Prag'da Uluslararası Başarı: Badmintonda Bronz Madalya Gururu
Çekya'da düzenlenen uluslararası turnuvada Elazığlı sporcular kürsüye çıktı.
Çekya’nın başkenti Prag’da 28-31 Mayıs tarihleri arasında düzenlenen Yonex Czech Youth International Prague Turnuvası’nda Elazığlı sporcular önemli bir başarıya imza attı.
33 ülkeden 464 sporcunun mücadele ettiği organizasyonda Türkiye Milli Takımı kadrosunda yer alan Elazığlı sporcular, uluslararası arenada hem Türkiye’yi hem de Elazığ’ı başarıyla temsil etti.
U11 Çift Erkeklerde bronz madalya geldi
Turnuvada U11 Çift Erkekler kategorisinde mücadele eden Mahir Akbaş ve Yiğit Efe Büyüker, sergiledikleri başarılı performans sonucunda üçüncü olarak bronz madalyanın sahibi oldu.
Genç sporcular, zorlu rakipler karşısında ortaya koydukları mücadeleci oyun, disiplinli performans ve takım uyumuyla dikkat çekti.
Türk badmintonunun yükselişi sürüyor
Uluslararası organizasyonda elde edilen derece, Türk badmintonunda altyapı çalışmalarının geldiği noktayı bir kez daha ortaya koyarken, genç sporcuların gelecek adına önemli potansiyel taşıdığı değerlendirildi.
Milli takım formasıyla kürsüye çıkmayı başaran sporcular, spor camiasından da takdir topladı.
Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nden tebrik mesajı
Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Çekya’nın Prag kentinde düzenlenen Yonex Czech Youth International Prague Turnuvası’nda ülkemizi ve ilimizi başarıyla temsil ederek U11 Çift Erkekler kategorisinde üçüncülük elde eden sporcularımız Mahir Akbaş ve Yiğit Efe Büyüker’i gönülden tebrik ediyoruz.”
Açıklamada ayrıca sporcuların yetişmesinde emeği bulunan antrenörlere, ailelere ve katkı sunan paydaşlara teşekkür edilerek başarılarının devamı temennisinde bulunuldu.
Bakmadan Geçme