Elazığlı Sporcu Mihriban Güneri'den Belgrad'da Büyük Başarı
Sırbistan'ın başkenti Belgrad'da düzenlenen Uluslararası Boks Şampiyonası'nda Türkiye'yi temsil eden Elazığlı sporcu Mihriban Güneri, gösterdiği başarılı performansla gümüş madalya kazandı.
Ay-yıldızlı forma ile ringe çıkan başarılı sporcu, uluslararası arenada elde ettiği dereceyle hem Elazığ’ın hem de Türk sporunun gururu oldu.
Zorlu Rakipleri Geride Bıraktı
Şampiyona boyunca güçlü rakiplere karşı mücadele eden Mihriban Güneri, sergilediği azim, disiplin ve mücadeleci performansıyla dikkat çekti.
Finale kadar yükselme başarısı gösteren milli sporcu, organizasyonu ikinci sırada tamamlayarak gümüş madalyanın sahibi oldu.
Antrenörlere Tebrik Mesajı
Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, başarıda emeği bulunan Milli Takım Antrenörleri Atalay Şenbakar ve Abdulkadir Koçak da tebrik edildi.
Açıklamada, Türk sporuna kazandırılan başarılı sporcuların ülke adına büyük bir değer olduğu vurgulandı.
“Ay-Yıldızlı Bayrağımızı Gururla Temsil Ettiler”
Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü açıklamasında şu ifadelere yer verildi:
“Uluslararası arenada dalgalanan ay-yıldızlı bayrağımızın gururunu bizlere yaşatan sporcumuz Mihriban Güneri’ni ve kıymetli antrenörlerimizi kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz.”
Elazığ Sporuna Gurur Yaşattı
Uluslararası şampiyonada elde edilen önemli derece, Elazığ spor camiasında da sevinçle karşılandı.
Yetkililer, genç sporcuların ulusal ve uluslararası başarılarının artması adına desteklerin süreceğini belirtti.
Bakmadan Geçme
