• Haberler
  • Çevre
  • Elazığ'da Kaldırım İşgallerine Zabıta Müdahalesi: İşgal Unsurları Toplandı

Elazığ'da Kaldırım İşgallerine Zabıta Müdahalesi: İşgal Unsurları Toplandı

Elazığ Belediyesi ekipleri, yaya ulaşımını engelleyen masa, sandalye ve dubalara yönelik denetim gerçekleştirdi.

Elazığ Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde vatandaşların yaya ulaşımını rahat ve güvenli şekilde sağlayabilmesi amacıyla kaldırım işgallerine yönelik denetim çalışması gerçekleştirdi.

Vatandaşların ortak kullanım alanlarının daha düzenli hale getirilmesi amacıyla sürdürülen çalışmalar kapsamında ekipler, kaldırımları işgal eden unsurlara yönelik saha denetimlerini yoğunlaştırdı.

Masa, sandalye ve dubalar kaldırıldı

Gerçekleştirilen denetimlerde;

  • Masa ve sandalyeler
  • Tabela ve reklam materyalleri
  • Dubalar
  • Flamalar
  • Kaldırım geçişini engelleyen diğer malzemeler

kontrol edildi.

Kaldırımları işgal ettiği tespit edilen materyaller ekipler tarafından kaldırılırken, iş yeri sahiplerine gerekli uyarılar yapıldı.

Elazığ'da Kaldırım İşgallerine Zabıta Müdahalesi: İşgal Unsurları Toplandı

Amaç yayaların güvenli ulaşımı

Yapılan çalışmalarla özellikle yoğun kullanılan güzergahlarda yayaların kaldırımları daha rahat kullanabilmesi hedeflenirken, kamuya açık alanların amacı dışında kullanılmasının önüne geçilmesi amaçlandı.

Elazığ'da Kaldırım İşgallerine Zabıta Müdahalesi: İşgal Unsurları Toplandı

Denetimler sürecek

Elazığ Belediyesi Basın-Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, vatandaşların daha huzurlu ve güvenli bir şehir ortamında yaşamlarını sürdürebilmeleri adına kaldırım ihlallerine yönelik denetimlerin düzenli aralıklarla devam edeceği belirtildi.

Açıklamada ayrıca, kamuya ait alanların işgal edilmesi durumunda gerekli cezai işlemlerin uygulanacağı vurgulandı.

Haber Merkezi

Bakmadan Geçme

Elazığ Haber 23 - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!