Elazığ'da Bayram Öncesi Gıda Denetimleri Sıklaştırıldı
Zabıta ekipleri tatlı, ekmek ve şekerleme üretim noktalarında kapsamlı kontroller gerçekleştirdi.
Elazığ Belediyesi, yaklaşan Kurban Bayramı öncesinde vatandaşların sağlıklı, güvenli ve huzurlu bir alışveriş süreci geçirebilmesi amacıyla gıda üretimi ve satışı yapan işletmelere yönelik denetimlerini artırdı.
Elazığ Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında özellikle tatlı üretim ve satış noktaları başta olmak üzere birçok işletmede kapsamlı incelemeler gerçekleştirildi.
Tatlıcılar, fırınlar ve üretim alanları denetlendi
Yıl boyunca rutin denetimlerini sürdüren ekipler, Kurban Bayramı öncesi yoğunluk yaşanması beklenen;
- Tatlı üretim işletmeleri
- Fırınlar
- Şekerleme üretim noktaları
- Gıda satış alanları
üzerinde kontrollerini sıklaştırdı.
Denetimlerde işletmeler; hijyen standartları, üretim koşulları, ürün gramajları, son kullanım tarihleri ve saklama şartları açısından detaylı şekilde incelendi.
Amaç: Sağlıklı ve güvenli alışveriş ortamı
Yapılan kontrollerle vatandaşların bayram sürecinde güvenilir gıdaya ulaşmasının hedeflendiği belirtilirken, halk sağlığını riske atabilecek uygulamalara karşı denetimlerin kararlılıkla sürdürüleceği ifade edildi.
Denetimler bayram süresince devam edecek
Elazığ Belediyesi Basın-Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, halk sağlığının korunmasına yönelik denetim faaliyetlerinin yalnızca bayram öncesiyle sınırlı kalmayacağı, ilgili ekiplerin çalışmalarını aralıksız sürdüreceği bildirildi.
Bakmadan Geçme


