Elazığ'da Asfaltlanan Yollarda Güvenlik Hamlesi: Yol Çizgileri Yenileniyor
Elazığ Belediyesi, yenilenen güzergahlarda trafik güvenliğini artırmak için işaretleme çalışmalarını sürdürüyor.
Elazığ Belediyesi, Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları tarafından hayata geçirilen “Güvenli ve Konforlu Ulaşım Ağı” hedefi doğrultusunda kent genelindeki ulaşım yatırımlarını sürdürüyor.
“Asfalt Yılı” kapsamında devam eden yol yenileme çalışmalarının ardından ekipler, yenilenen güzergahlarda trafik güvenliğini artırmaya yönelik uygulamalar gerçekleştiriyor.
Yol çizgileri ve işaretlemeler yenileniyor
Elazığ Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından asfaltlama çalışmalarının sürdürüldüğü kentte, tamamlanan bölgelerde bu kez güvenlik odaklı düzenlemeler öne çıkıyor.
Bu kapsamda, Zübeyde Hanım Caddesi ve Malatya Caddesi üzerinde yol çizgileri, yaya geçişleri ve trafik işaretlemeleri yenileniyor.
Trafik güvenliği güçlendiriliyor
Elazığ Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalarla birlikte sürücülerin ve yayaların yol çizgilerini daha net görebilmesi amaçlanıyor.
Yapılan işaretleme uygulamalarının ardından;
- Yol çizgilerinin görünürlüğü artırılıyor
- Yaya geçiş alanları belirgin hale getiriliyor
- Trafik akışının daha güvenli olması hedefleniyor
- Kent içi ulaşım altyapısı güçlendiriliyor
“Güvenli ve konforlu ulaşım hedefiyle çalışmalar sürüyor”
Elazığ Belediyesi Basın-Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, ekiplerin kent genelinde yoğun çalışma temposunu sürdürdüğü belirtilerek ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik yatırımların devam edeceği ifade edildi.
Bakmadan Geçme

